R.E.A.D.E.R

shepindikkecik

shepindikkecik

al-fatihah 15.01.2012

asssalamualikum......
apa khabr semua blogger..lama da aku xupdate blog aku ni..hampir sebulan kot.huhuh bukan apa, sibuk sebap sua mula masuk kuliah,,
nak di jadikan cerita sehari sebelum kuliah,aku & kawan2 aku di kejutkan dengan pemergian kawan ku dalam keadaan yg sungguh menyayatkan hati..aku dgn arwah tidak serapat mana pun, tetapi kami pena hang out sma2..lpak kat highway..mkn abc sma..take pic together...realy miss she.. :(
dia org yg peramah,,manja,,sweet sgt budak nya..
semoga arwah di tempatkan di kalangan orang yg beriman..
realy love she as a freind....
aku kenal dengan arwah di sebapkan bff aku kat kolej dayang & chek bff arwah dari skulah menengah..dari situla aku kenal arwah...
walaupun arwah tiada lagi di mata ku n kwan2..kenangan dgn arwah pic dgn arwah membuatkan aku merasa dia masih ada bersama kami...cuma kami berada di dunia yg berbeza.......
sedih tguk keadaan arwah..smoga ada hikmah di sebalik semua ni..
dan smoga arwah & adek nya aman di dunia sana..
al - fatihah buat
ANDI HERA SUZANNAH & ANDI PUTRI INTAN


terima kasih sudi baca , jumpa lagi di lain entry

No comments:

Post a Comment