R.E.A.D.E.R

shepindikkecik

shepindikkecik

dinner ^_____^ with our PUTRADOTNET

salam wat warga blog...nia antara aktiviti aku dalm minggu ni..dgn kwn2 n bos tempat aku praktikal iaitu di PUTRADOTNET...nie la sweet moment sblum berakhir nya aku praktikal ..time ni yg paling awal sampai c ira la..hebhehehehhe pas tu ka tuty n aku...na kmi 3 la pling awal...pas tu bru la bos ku yg sampai s0...nie la pic time kmi mkn2..xbyk sgt gambar sebap semua sibuk mkn smpi lupa mw take pic bnyk2..nie pun gna camera adek bos sebap camera ku xda sua...sua jual :( nge~
pa2 pun sweet memory ^____^




aku& ira.....nie fwen aku sesama praktikal...yg gila2 n kilik2 org nya n kebal jgk la..hahaha pemanas ini anak!

it's me yg dak seberapa :P

nie la org2 PUTRADOTNET..tempat aku prtikal..drg semua memng sporting gila...tp dak semua la yg pgi kami2 jak ni yg dlm gmbr pling manang lw sal makan :)

aku n mimy

aku n ira :)

3 gadis penting nge~


makan2 jom sadap :)


peh

semua fokus dgn yg di masak bah.!

terima kasih sudi baca , jumpa lagi di lain entry

No comments:

Post a Comment