R.E.A.D.E.R

shepindikkecik

shepindikkecik

INSTAGRAM SHOP

Bermula tahun baru ni, aku mencuba2 masuk dalam bidang jualan online, setelah habis pikir panjang, aku degan kakak aku buat keputusan untul jual case HP, hmm memandangkan trend sekrang remaja yg mcm ak ni suka akan case HP yg pelbagai jenis, bentuk, betol kan? mcm ak suka yg 3D cartoon case 👍 , mcm mna plak dgn korang? suka yg mcm mana ??

ha...sini aku nak share case HP yg aku jual dkat igshop aku tu,nama igshop aku tu kcasinghandphone [kedai casing hand phone] buat masa ni aku baru update beberapa model HP, mcm Samsung note3, note1, j1, mega2, win, granddous, and yg tebaru ni customer minta tolng crikan HTC one S, so if korang pun nak beli tp igshop aku tkda moedel HP yg korang mau, boleh komen model HP yg korang carik,  then sya akan tolng crik kan 😀, so tkda masalah la if korang to nampak model HP korang tk da dkat igshop tu ya, sebp supplier ak hmpir semua model HP dia ada, tp disebapkan aku sndri yg urus igshop tu agak lambat sedikit 😅 kakak aku cuma ambil order dgn supplier, so if lmbat update jgan marah, aku masih baru lagi 🙏

Waktu beroperasi aku plak bermula jam8am~11am then ak ada kerja lain sebelah petang, so mlm baru ak sambung blik sma jugk 8pm ~11pm, jadi masa untuk aku balas whatsapp customer masa tu je la, okay untuk harga jualan pula minimum $22.00 maximum $50.00 semua harga yg aku bagi dkat igshop sudah termasuk postage ke seluruh Malaysia, termasuk Sabah & sarawak, antara case HP yg aku jual 3D cartoon,Plastic cartoon, Silicone cartoon [case] cartoon [flip case]

Hopefully korang bole doakan & support aku yg baru menjinakkan diri dalam bidang perniagaan online ni, so apa tunggu lagi jom serang igshop aku tu sekarang !! go! go! go!


terima kasih sudi baca , jumpa lagi di lain entry

No comments:

Post a Comment